יעדים

איטליה

אמלפי - פוזיטאנו
ID. 1175 וילה על חוף הים בדרום איטליה
icon
חדרי שינה
5-7 חדרי שינה
icon
חדרי אמבטיה
7 חדרי אמבטיה
icon
מספר אנשים
עד 10 - 14 אנשים
icon
מיקום
Massa Lubrense

אודות הבית

מפרץ נראנו הוא אחד המקומות הבודדים לאורך חוף אמאלפי שיש לו גישה קלה לים,              הווילה שוכנת בתוך אזור מגורים שנשקף היישר אל הים. הווילה עברה שיפוץ לאחרונה ששינה לחלוטין את המראה המקורי שלה, עם שינויים אדריכליים של יוקרה גבוהה וריהוט אלגנטי באיכות יוצאת דופן, ובכך הופך לאחד הווילות החשובות ביותר על החוף. הרצפות וחדרי האמבטיה נעשו כולם עם קרמיקה ויטרי יוקרתית. המטבח מצויד מדיח כלים, מיקרוגל, refridgerator גדול עם מייצר קרח ואביזרים רבים אחרים. הווילה כוללת מיזוג אוויר וחימום מרכזי בכל רחבי המלון, כמו גם טלפון, חיבור לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בלוויין, סטריאו עם נגן תקליטורים. מחדר המגורים בקומת הקרקע אתם יוצאים היישר אל המרפסת הגדולה, המשקיפה אל הים, שם יש בריכת שחייה גדולה עם עיסוי הידרו, ויורדים במדרגות פרטיות (128 מדרגות), אתם מגיעים אל חוף האבן. הטרסות כוללות אזורי הרפיה עם ריהוט חוצות ושולחנות לסעודה בחוץ.

14 אורחים-  7חדרי שינה: –  7חדרי אמבטיה: גודל: 360 m2

קומת קרקע: סלון גדול המוביל לאזור משחקים, אזור בר, סטודיו עם מחשב וגישה לאינטרנט, גישה למרפסת הפנורמית עם בריכת שחייה וירידה לים;                                                                                                          חדר שינה זוגי אחד עם חדר אמבטיה עם אמבט הידרומסאז '; חדר שינה זוגי אחד, חדר רחצה אחד עם מקלחת.

קומה ראשונה: חדר איכסון וסלון קטן; חדר שינה זוגי אחד עם חדר אמבטיה עם אמבט הידרומסאז '; חדר שינה זוגי שני, חדר אמבטיה  עם מקלחת;                                                                                                               חדר שינה זוגי אחד עם חדר אמבטיה עם אמבט הידרומסאז '; גישה למרפסת הפנורמית.

קומה תחתונה: חדר אוכל עם אח וסלון עם גישה למרפסת פנורמית שלישית; מטבח עם מרתף יין קטן ומכונת קרח, מדיח כלים ומיקרוגל,  עם גישה ישירה גם מאזור החנייה;                                                                                   חדר שינה זוגי אחד עם חדר רחצה עם מקלחת; חדר שינה זוגי שני, חדר רחצה  עם מקלחת.

חדר כביסה עם מכונת כביסה ומייבש,

 

אפשרות שניה

7 חדרי שינה: זוגיים  -7  חדרי אמבטיה:  – גודל: 360 m2

 

חניה פרטית עבור 4 מכוניות

תמונות מהוילה

    • ועל פי בקשה הם יכולים לארגן שירות בישול, עם פרטים שיוסכמו במקום. בכפר הקטן נראנו (Nerano), לאורך החוף אל מסה לוברנס (Massa Lubrense), תוכלו למצוא מסעדות מצויינות המציעות מאכלים מקומיים ובינלאומיים. הוילה שוכנת 13 ק"מ מסורנטו, 18 מ Positano, ו 65 מנאפולי.
    • Private pool 14 x 7 m Availability: 07/04/2018 - 13/10/2018Air-conditioning in all of the propertyBarbecueDrying machineSatellite TVStereo with CD playerwashing machinedishwasherTVovenWi-Fi internet connectionTerrace privategarden privatePrivate parking for 3 Cars
    • המחיר כולל שירות ניקיון יומי 6 ימים בשבוע
מעוניינים להשכיר או לקבל פרטים נוספים על הוילה? חייגו עכשיו למספר 09-9580463 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: