יעדים

איטליה

אגמי הצפון
id. 2548 וילה באגם מג'ורה איטליה
icon
חדרי שינה
5 חדרי שינה
icon
חדרי אמבטיה
3 חדרי אמבטיה
icon
מספר אנשים
עד 10 אנשים
icon
מיקום
אגם מגיורה STRESA

אודות הבית

הוילה ממוקמת במרחק של קילומטר אחד מהכפר מגונינו, 4 ק"מ מסטרסה, במיקום יפהפה עם נוף של אגם מאג'ורה והגבעות שמסביב. הנוף מסביב לסטרסה הוא באמת עוצר נשימה: הטיילת על שפת האגם עטורת עצי דקל, גנים פורחים בפרחים וחזיתות אלגנטיות של מלון. כשפונים לכיוון האגם, נראה כי איי ברומי (Isola Bella, Isola Madre ו- Isola dei Pescatori) המרהיבים עולים בקסם מהמים. הוילה ממוקמת על טרסות משופעות הפונות לאגם המציעות נוף מרהיב מכל זווית, גם בלילה. הגן המטופח מלא בפרחים ועצים ויש בו מקומות רבים שבהם האורחים יכולים לשבת ולהירגע.

בריכת השחייה הגדולה השקועה (5 על 14 מ', עומק 1.40 מ') יוצרת את האפקט המרהיב של מראה זורם ישירות לתוך האגם. שמשיית חוף גדולה באזור בריכת השחייה יוצרת אזור מוצל נעים, אזור ברביקיו עם מנגל בטון מזוין באורך 2 מטר עם גריל נירוסטה גדול ומשטח אבן.

הוילה עברה שיפוץ גדול כדי להפוך אותה לבית מגורים עכשווי המאופיין בגגות שטוחים וחלונות הזזה גדולים. הוילה מרוהטת בריהוט מודרני של מותגים איטלקיים חשובים. הוא מצויד בחיבור אינטרנט Wifi עם כיסוי גם באזור הבריכה, 2 תחנות עגינה לסאונד, 3 טלוויזיות חכמות של Panasonic, מקלחת סולארית עם מים חמים באזור הבריכה, שלושה מוסכים מקורים מול הכניסה לווילה, מיזוג אוויר 3 חדרי שינה ובסלון בקומת קרקע וכן מערכת אזעקה יעילה.

הווילה משתרעת על פני 2 קומות:          – בקומה העליונה  סלון מרוהט ומודרני, ממוזג המורכב מפינת ישיבה עם טלוויזיה, פינת אוכל עם שולחן גדול, מטבח מאובזר ויציאה למרפסת ומרפסת פנורמית. קומה זו מספקת גם שלושה חדרי שינה ממוזגים: שני חדרי שינה עם מיטה זוגית ונוף לאגם, חדר שינה אחד עם 2 מיטות יחיד ושני חדרי רחצה (אחד עם מקלחת, אחד עם אמבטיה).                                                                                                                                                                                                                                    בקומה התחתונה (מפלס הגן) אזור מגורים מרווח שני עם שולחן עץ נופי ומטבח קטן, פינת ישיבה עם טלוויזיה, חדר שינה עם מיטה זוגית, חדר שינה עם 2 מיטות יחיד וחדר רחצה זוגי כיור ומקלחת, מעוטרים באריחי חרס גדולים, ופינת כביסה מצוידת במכונת כביסה ומייבש נפרד.

הכפר השכן Magognino הוא מרכז קטן שמתאכלס בקיץ, וניתן למצוא בו חנויות מזון, אבל סטרסה הסמוכה בהחלט מציעה יותר מבחר. מכאן יוצאות גם סירות לאיי בורומיאן, שם תוכלו לבקר בגנים המרהיבים ובארמונות המפוארים. מעניין במיוחד האוכל והיין המקומיים והמוצרים האופייניים, הגבינות והיינות. מילאנו נמצאת במרחק של כ-90 ק"מ משם, נוברה 80.

הבית הינו מרוהט בסגנון מודרני. במטבח יש מדיח כלים בקומה התחתונה, מכונת כביסה, חיבור לאינטרנט אלחוטי בפס רחב, תחנת עגינה לאייפוד, טלוויזיית לוויין, DVD, מקלחת עם מים חמים באזור הבריכה ושלושה מוסכים מכוסים מול הכניסה לכביש. וילה, מיזוג אוויר בחדרי השינה בקומת הקרקע.

Magognino הוא כפר קטן שמתמלא עם אנשים בחודשי הקיץ. בכפר יש כמה חנויות מכולת, אבל סטרסה הסמוכה בהחלט מציעה מבחר רחב יותר. ב Stresa אפשר גם למצוא סירה לקחת אותך לאיים Borromee, שבו אתה יכול לבקר בגנים מפוארים ארמונות מפואר. המטבח המקומי הוא טוב מאוד ומוצרים מסורתיים של האזור, כולל גבינה ויין, הם מצוינים. מילאנו הוא כ 90 ק"מ משם, Novare 80 ק"מ.

 

תמונות מהוילה

    • Extra: – Security deposit by bank transfer to the owner (refundable): 2000 euro – Heating (seasonal): metered at 1,5 euro / m³ – Tourist tax: to check upon arrival if applicable
    • Included: Water, gas, electricity, air conditioning (upstairs living room and 3 bedrooms), cleaning (twice per week), bed linen plus bathroom and pool towels (change twice per week), wireless internet, smart TV, sound dock station, washing machine and dryer, two dishwashers, ventilators, baby bed and high chair, garden, barbecue, swimming pool (dimensions 14 x 5m; depth 1,45m – salted water, no chlorine), outdoor shower hot water (solar), parking (3 garages with remote-controlled doors)
מעוניינים להשכיר או לקבל פרטים נוספים על הוילה? חייגו עכשיו למספר 09-9580463 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: