יעדים

פיימונטה

איטליה
IT. 2214 וילה בפיימונטה ששה חדרי שינה 3 חדרי אמבטיה
icon
חדרי שינה
6 חדרי שינה
icon
חדרי אמבטיה
3 חדרי אמבטיה
icon
מספר אנשים
עד 12 אנשים
icon
מיקום
Piedmonte, Sessame

אודות הבית

הבית שוכן על צלע גבעה לנוף פתוח, בית אבן יפהפה זה מוקף בגן מקסים, מוקף ביערות וכרמים בין הכפרים הציוריים קנלי ומונאסטרו בורמידה.

הנופים מעוררי ההשתאות והשקיעות המהפנטות יוצרות את הרקע המושלם לימים אידיליים ולערבים קסומים, בין אם אתם חוזרים מארוחת ערב במסעדה המקומית בעלת כוכבי מישלן או מארחים ברביקיו נעים בנוחות של נווה מדבר חיצוני משלכם. ולחובבי הפיצה, יש תנור פיצה חיצוני אותנטי, מושלם להכנת פיצות תוצרת בית טעימות תחת הכוכבים.

הגן המואר בטוב טעם מוסיף נופך נוסף של קסם ללילות המאוחרים, בעוד שהאח החיצונית מרחיבה את החמימות של ערבי הקיץ גם לחודשי הסתיו.

צלול לתוך הרפיה בבריכה הפרטית, בגודל נדיב בגודל 12.5 על 5 מטרים, המציעה שפע של מקום לשחייה נינוחה. האירו את הבריכה לאחר רדת החשיכה לטבילת חצות קסומה, וטבלו את עצמכם באווירה השלווה של האזור שמסביב, שם המים הקרירים והצלולים קורצים ליום מרענן של רגיעה.

 

בפנים, הווילה מתהדרת בחלל פנים נעים ואיכותי, הכולל פשתן דמשק וינטג', מגבות יוקרתיות, שמיכות צמר Aiayu Lama, ומוצרי טיפוח של Tromborg כולל סבון ידיים, תחליב, שמפו ומרכך. הבידור מסופק על ידי טלוויזיה בעלת מסך שטוח, כמו גם Apple TV ומערכת מוזיקה Sonos.

המטבח המאובזר היטב מתגאה במתקנים מודרניים, לרבות מדיח כלים לניקוי ללא מאמץ לאחר שנהנתם מארוחות טעימות.

מתקני נוחות נוספים כוללים מכונת כביסה, מייבש כביסה, מגהץ וקרש גיהוץ, המבטיחים שהשהייה שלכם תהיה נוחה ונוחה ככל האפשר. עם שני קמינים בפנים ואחד בחוץ המציעים נוף מדהים של שקיעה, תוכלו להתפנק בערבים קרירים וליהנות מחמימות הלהבות.

לנוחות נוספת, מקלחת לצד הבריכה עם מים חמימים מאפשרת לך לשטוף אחרי שחייה מרעננת, ומשלימה את חווית היוקרה האולטימטיבית בוילה ססאם.

הבית ממוקם בגובה של 430 מטר, מה שמבטיח שגם בקיץ, הלילות תמיד קרירים ומרעננים.

350 מ"ר-  6 חדרי שינה זוגיים. 5 בבית הראשי ואחד בבית הבריכה

3 חדרי רחצה ושירותים אחד בבריכה

התחושה של הבית הישן נשמרת בכל הבניין החדש. למרות שהם מחוממים באמצעות חימום תת רצפתי מודרני, שני הקמינים נותנים את הטאץ' הנוסף בערב קריר.

הסלון המרווח של יותר מ-42 מ"ר קריר לנצח בימים הכי חמים.

בקומה הראשונה ארבעה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. לחדר השינה הראשי יש מרפסת גדולה של 40 מ"ר ומרפסת מרווחת נוספת נמצאת באחד מחדרי השינה האחרים. שתי המרפסות מציעות נופים מרהיבים של הנוף של פיימונטה שמסביב ושל האלפים המדהימים.

לחדר השינה הראשי יש חדר רחצה פרטי משלו, וארבעת חדרי השינה הנותרים בבית הראשי חולקים שני חדרי רחצה מפוארים עם אביזרי Tromborg.

בית בריכה: חדר שינה זוגי, שירותים עם כיור. מקלחת בחוץ. (חדר שינה זה זמין רק מיוני עד ספטמבר)

תמונות מהוילה

מעוניינים להשכיר או לקבל פרטים נוספים על הוילה? חייגו עכשיו למספר 09-9580463 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: