יעדים

איטליה

טוסקנה
ID.3355 בית אחוזה בטוסקנה ל26- 20 איש עם מספר יחידות
icon
חדרי שינה
10-12 חדרי שינה
icon
חדרי אמבטיה
10 חדרי אמבטיה
icon
מספר אנשים
עד 20-26 אנשים
icon
מיקום
Toscana

אודות הבית

הכפר הפרטי פרי יצירתו של אחד האדריכלים העכשוויים של איטליה, הוא שילוב מוצלח להפליא בין ההיסטורי וההיי-טק. זה יוצר את המסגרת מסוגנן של אחוזה בת  2500 דונם חקלאי, בצד המערבי של רכס הרי פראטומאנו, באמצע הדרך בין פירנצה לארצו.

המקום מציע בתים מפוארים לחופשה,  מעוטרים בסגנון טוסקני מעודכן שנושא על גוונים חיוורים של עץ, אבן ו טרקוטה, וילות מרוהטןת עם שילוב בסגנון מודרני ופיסות ועתיקות משפחתיות, חדרי שינה ממוזגים. מסודרים סביב פיאצה אבן יפה, עם מזרקה  ובריכת שחייה ענקית משותפת יחד עם שני מגורים אחרים באחוזה.

שטח החצר של האחוזה – מבנה גדול, דו קומתי, שנבנה במאה ה -16 כמו נגרייה, שבו קירות אבן כפרי משלימים ריהוט מודרני, ספריה תלויה ומדהימה המציעה אינטרנט במהירות גבוהה וכן אוסף עצום של ספרים המתמקדים בטוסקנה. אפשרות לשף העושה שימוש מלא של התוצרת האורגנית של האזור עצמו כולל מגוון של זני זית עטורת הפרסים. בסמוך, האנוטקה היא אחד המקומות היפים ביותר , לא פחות מכך בגלל הקירות שלה המרופדים עם מבחר מהמם של יינות טוסקנה  וגראפה, בעיקר את הזנים מן קיאנטי הממוקם רק 30 דקות משם.

L'Uli / קומת קרקע

כְּנִיסָה. חדר שינה זוגי ממוזג עם מרפסת קטנה. ממול, חדר אמבטיה עם שני כיורים ואמבטיה. חדר שינה ממוזג עם חדר שינה טווין הפונה אל הגינה. ממול, חדר אמבטיה עם שני כיורים ואמבטיה. למעלה 3 מדרגות טרקוטה אל חדר שינה זוגי גדול ממוזג עם מיטת אפיריון, מרפסת קטנה וחדר אמבטיה צמוד עם שני כיורים, אמבטיה ומקלחת נפרדת. חדר כביסה.

קומה ראשונה   [נגיש על ידי מדרגות פנים וחוץ] סלון עם טלוויזיה המשקיפה על הרצפה מתחת. חדר אורחים שני עם מרפסת הפונה אל הבריכה. מטבח משוכלל עם שולחן אוכל ארוך.

קומה ראשונה

גישה במדרגות פנים. חדר שינה זוגי ממוזג עם חדר אמבטיה צמוד עם אמבטיה המשקיפה על הבריכה. חדר שינה זוגי ממוזג עם מיטת אפיריון, מרפסת הפונה אל הכיכר וחדר אמבטיה צמוד עם אמבטיה. חדר שינה גדול ממוזג עם 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה צמוד עם שני כיורים ואמבט. חדר כביסה.

קומה ראשונה

[גישה דרך הגשר מאזור הבריכה או 19 מדרגות אבן מקומת הקרקע]. חדר שינה זוגי ממוזג עם מיטת אפיריון וחדר אמבטיה צמוד עם אמבטיה. סלון עם דלת זכוכית לגשר. חדר אוכל. מטבח גדול ומאובזר עם שולחן ארוחת בוקר הפתוח אל מרפסת קטנה.

 

Il Noc / קומת קרקע

[נגיש לכיסא גלגלים]. לוג'יה פונה לכיכר בורגו. סלון גדול. מטבח מרווח ומאובזר  היטב עם שולחן עגול. חדר שינה זוגי ממוזג עם חדר רחצה צמוד עם אמבטיה, נפתח אל החצר.

MELI/ קומת קרקע

כְּנִיסָה. חדר המתנה. שני חדרי שינה טווין ממוזגים, כל אחד עם חדר הלבשה וחדר אמבטיה צמוד עם אמבטיה.

קרקע

המגורים בבורגו חולקים בריכת שחייה ענקית, 10x 20m Xעם  2 וילות קרובות, אכסדרה מוצלת עם פינת ישיבה, בר בשירות עצמי, וביתן עם עמוד אבן , מקום נחמד לקריאה – או תנומה אחר הצהריים. האחוזה כולה מעוצבת כמו אמפיתיאטרון טבעי, / 1000ha שלה מכסה שטח עצום של הגבעה פראטומאגנו מהקרקע משמשים לפעילות חקלאית, כולל גן ירקות אורגני נרחב.                  המומחיות של האחוזה היא שמן הזית שלה,

תמונות מהוילה

    • מזגן בתשלום שבועי שישולם במקום בסך יורו 650. מדיח כלים. מכונת כביסה. מייבש. טלוויזיה בלוויין [עם ערוצי סקיי באנגלית]. נגן דיסקים. בטוח. חדרי שינה ממוזגים. חימום מרכזי. קמינים דקורטיביים. קו טלפון קבוע מתחבר דרך מרכזיה מרכזית. לאורחים יש גישה לספרים, כתבי עת וחיבור לאינטרנט אלחוטי בספריית האחוזה, וכן חדר ביליארד
    • עזרה -המקום מאוייש היטב עם שוער רב לשוני. שירות משק הבית הינו מסופק מדי יום. אפריטיף ברוכים הבאים עם ההגעה, יין ומשקאות אלכוהוליים אחרים, בין אם במסעדה או באנוטקה, יחויבו בנפרד
    • טניס ב Reggello קמ 8/. רכיבה על אורוות בסן ג'ובנלה, 18 ק"מ 18-חורים גולף ב Grassina, על 34km
מעוניינים להשכיר או לקבל פרטים נוספים על הוילה? חייגו עכשיו למספר 09-9580463 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: